Night of the Living Dead
It's a new night for terror - and a new dawn in horror movie-making when special-effects genius Tom Savini (creator of the spectacularly gruesome make-up in FRIDAY THE 13TH and CREEPSHOW) brings modern technology to this colorful remake of George A. Romero's 1968 cult classic. Seven strangers are trapped in an isolated farmhouse while cannibalistic zombies - awakened from death by the return of a radioactive space probe - wage a relentless attack, killing (and eating) everyone in their path. The classic for the 90s: graphic, gruesome and more terrifying than ever!