Night of the Zoopocalypse
When a meteor crashes into Colepepper Zoo, it unleashes a virus that transforms the zoo animals into zombies. Gracie (Gabbi Kosmidis), a young quirky wolf, teams up with a gruff mountain lion named Dan (David Harbour). Together they lead a team of survivors - including Xavier, the movie-obsessed lemur, Frida the fiery capybara, and Poot the baby pygmy hippo - on a perilous mission to escape the virus and rescue their zoo all on one spooky Night of the Zoopocalypse!