No Asylum: The Untold Chapter of Anne Frank's Story
An unknown chapter of Anne Frank's life is uncovered. A volunteer was sorting through Holocaust manuscripts in the YIVO archives at the Institute for Jewish Research when she came upon letters written by Anne Frank's father. Otto Frank wrote dozens of letters to various contacts in the US desperately trying to save his family from the clutches of the Nazis, letters that were lost until now.