No Dogs or Italians Allowed
In the early 20th century, the Ughetto family in North Italy dreams of a fresh start abroad. Luigi Ughetto's journey to France transforms their fate. The film, a fictional dialogue with Cesira, the director's late grandmother, pays homage to Italian migrants' courage — a poetic tribute to their universal experience.