No Filter
After going viral, Anna becomes her school’s top social media influencer. Desperate to maintain her status, Anna begins pulling bolder pranks on her classmates, until a demonic force takes over her feed. As her innocent pranks become increasingly bloody and the line between real and virtual begins to vanish, Anna is forced to fight to survive – or be taken offline forever.