Nomads
A French anthropologist (Pierce Brosnan) intends to settle peacefully in Los Angeles, but a mystical band of deadly evil spirits (lead by Adam Ant) -- the incarnation of nomads he once studied -- materialize to haunt him. Directed by John McTiernan (Predator, Die Hard).