North Sea Jazz Cruise
MS Rotterdam turns into the world's largest jazz club for a cruise that arrives in Rotterdam on the opening night of the prestigious North Sea Jazz Festival. On board, modern jazz greats like McCoy Tyner, Herbie Hancock and Lionel Loueke perform.