Novocaine
The hilarious Steve Martin heads up an outstanding cast that includes Helena Bonham Carter, Laura Dern, and Scott Caan in this darkly comic tale of a good man gone bad. Dr. Frank Sangster (Martin) is a respectable, law-abiding dentist who’s always lived life on the straight-and-narrow—until an innocent lie transforms his ordered existence into a whirlwind of illicit sex, illegal drugs, and inexplicable murder in this brilliantly offbeat, bitingly comedic gem.