On the Record: 5 Seconds of Summer - Youngblood
Following their breathtaking rise from suburban Sydney teens to one of the biggest rock bands in the world, 5 Seconds of Summer took a two-year break to focus on growing as people and musicians. Through candid interviews and behind-the-scenes footage, this exclusive film takes a close look at their highly anticipated return with Youngblood, an album that takes bold risks with big sounds.