One Cut of the Dead
An eccentric and determined director sets out to shoot a low-budget zombie film at an abandoned warehouse. Suddenly the cast and crew find themselves in the middle of an actual zombie invasion. Delighted with the all-too-real turn of events, the director insists that the crew continue filming to capture the terror in all its glory. Now the actors must work together to escape this deranged filmmaker, or this may be their last performance.