One Last Night
On their first date, Alex and Zoe venture out to see a movie at a local theater. The film ends and the two become so engaged in a heated discussion that they do not notice the theater closing, leaving them locked inside. Their adventure starts out light and comical as they search for an escape and quickly find themselves falling for one another. Suddenly, a secret is revealed about Alex that abruptly changes Zoe’s perception of the night. Perhaps, their escape room experience was not as accidental as she initially thought.