Operation Anaconda: The Battle of Roberts' Ridge
An Army Ranger quick reaction force attempts to rescue a patrol pinned down on a mountaintop in southeast Afghanistan. They have no idea that within twelve hours five of them will lie dead in the mountain snow after an intense and deadly battle.