Orgies and the Meaning of Life
Baxter Goode is a man trying to find an ending to his book about a sex obsessed stick figure searching for a portal to the three dimensional world, as his father, a best selling Christian author, tries to stop him. His life is further complicated by his search for the one woman who will liberate him from his long addiction to orgy fantasies.