Paddington in Peru
Paddington in Peru brings Paddington's story to Peru as he returns to visit his beloved Aunt Lucy, who now resides at the Home for Retired Bears. With the Brown Family in tow, a thrilling adventure ensues when a mystery plunges them into an unexpected journey through the Amazon rainforest and up to the mountain peaks of Peru.