Paolo Fresu 'Dentro il Vulcano' Live in Stromboli
Paolo Fresu began studying the trumpet at age 11 in his native Sardinia. After several incursions into the world of pop, Fresu fell in love with jazz in 1980, and started his professional career in 1982.