Pat Travers Live at the Bamboo Room
Get down and dirty with a true blues rock legend Pat Travers on this epic live document recorded late last year and presented here. Includes performances of Travers best known tunes including "Boom Boom Out Go The Lights, "Snortin' Whiskey," "Crash And Burn" and lost more! Special guest performance by Pete "Mars" Cowling who played on the original recording of "Boom Boom!"