Patti Smith - Live at Montreux - 2005
This thrilling 2005 concert at Montreux features tracks from Patti Smith's entire career. With her distinctive blend of rock, punk and poetry combined with her uncompromising style, Patti Smith remains to be a vibrant and exciting live performer.