PAW Patrol: Jet to the Rescue
The Duke of Flappington takes the Princess' gem and uses its magical powers to raise Barkingburg into the sky! Skye will need to overcome her biggest fears and lead the team in their biggest aerial rescue yet! Get ready to JET TO THE RESCUE!