PAW Patrol: Super Charged
When their latest scheme goes awry, Mayor Humdinger and his nephew Harold accidentally divert a meteor towards Adventure Bay. The meteor's golden energy grants the PAW Patrol superpowers! The heroic MIGHTY PUPS are on a roll to super-save the day!