Pepe Cáceres
A painful childhood did not prevent Pepe Cáceres, the first Colombian bullfighter to reach international level, to face the fear left by the death of his father and pursue his childhood, be the best in the world of bullfighting. The man and the bullfighter, starring Sebastián Eslava, the son who never met him.