Pepi, Luci, Bom
Almodovar's first film is a slice of life in Madrid during the punk era and not one for the squeamish. The plot follows the wild adventures of three friends: Pepi, an independent modern woman; Luci, a mousy, masochistic housewife; and Bom, a lesbian punk rock singer.