Peter Gabriel: Growing Up Live
With a backdrop of stunning theatrical sets, Peter Gabriel performs all of his greatest hits to a sold out audience in the Fila Forum, Milan, in 2003. Included in this musical-tour-de-force are the hits Sledgehammer, Red Rain, In Your Eyes and Solsbury Hill.