Phases of Matter
Doctors, workers, and inanimate residents of Istanbul’s state-run Cerrahpasa Hospital form a parallel world of their own. As the camera passes through the hospital’s darkened corridors, it moves from the operating room to the morgue, between life and other states, the real and the virtual.