Pimpinero: Blood and Oil
In the desert bordering Colombia and Venezuela, “pimpineros” risk their lives transporting illegal gasoline from one country to another. When Juan, a young fuel smuggler, is forced to work for a mysterious rival, his girlfriend Diana embarks on a perilous journey to uncover the secrets that shroud this no-man’s-land.