Pirates of the Caribbean: At World's End
Will Turner (Orlando Bloom) and Elizabeth Swann (Keira Knightley) join forces with Capt. Barbossa (Geoffrey Rush) to free Jack Sparrow (Johnny Depp) from Davy Jones' locker. Meanwhile, the crew of the Flying Dutchman ghost ship wreaks havoc on the Seven Seas. The friends must navigate dangerous waters to confront Chinese pirate Sao Feng (Chow Yun-Fat) and, ultimately, they must choose sides in a battle wherein the pirate life hangs in the balance.