Pleasure
If feels good. Slamming into concrete walls, risking the backcountry unknown, being broke on the road... Some would call it hedonistic behavior, we call it living the dream, and this cast of characters delivers a vibrant depiction of this so-called sport of skiing. With a local tourist mentality, the simple joys are found near and far. From India, Switzerland and Japan, to British Columbia, Washington DC, and Alaska, it's business in the front, party in the back, and no one is phoning it in. Level 1 continues to surprise with another must watch ski film in a lineage of classics, for your viewing PLEASURE.