Plump Revolution
Do Ah Ra (Lee So Jung), a top model known for her meticulous work and perfect physique, initially clashes with skilled photographer Kang Do Kyung (Lee Hyun Jin) on a photo shoot. Despite her initial annoyance, Do Kyung's photographs dramatically boost Ah Ra's popularity, and she becomes increasingly attracted to him. Upon discovering Do Kyung's unique preference for fuller-figured women, Ah Ra faces a pivotal decision: will she dramatically change her body to win his heart? This unconventional romantic comedy explores the lengths one might go to pursue love and acceptance. "Chubby Revolution" is a 2012 South Korean film directed by Min Doo Sik.