Prince of Bel Air
Perpetual bachelor and pool man Robin Prince stays busy by keeping women company while tending to their pools. A legend among his friends, Robin's whole world is uprooted when he arrives at Jamie's for a job and becomes instantly infatuated. Jamie, an innovative visual artist, would never feel fulfilled from continually wandering eyes like Robin's, so in order to woo her, Robin needs to change.