Prokofiev - Peter and the Wolf
Marin Alsop narrates and conducts the world-famous symphonic fairy tale 'Peter and the Wolf' (1936), composed by Sergei Prokofiev (1891-1953). The musical accompaniment is provided by the Britten-Pears Orchestra.