Public Image Ltd - Live at Enmore Theatre in Sydney
Punk is love!" PiL frontman John Lydon declared early and there was plenty of both present at Sydney's Enmore Theatre. It was the band's first Australian tour in 20 years and devoted fans flocked to see their historic return. PiL didn't disappoint, channeling the best of last year's album 'This Is PiL' and immortal classics like 'Rise', 'This Is Not A Love Song', 'Public Image' and Lydon's Leftfield collaboration 'Open Up'.