Pup Star: World Tour
Pup Star is back and bigger than ever as the hit singing pup competition goes global. After achieving international stardom Tiny joins the inaugural Pup Star World Tour as a celebrity judge. As they travel the world each judge chooses their favourite contestant to compete for the new title of global pup star champion.