Quatretondeta
The wife of senior Tomás (José Sacristán) passed away, but they don't let him bury her, because the family of the deceased wants to repatriate the body to Paris. So Tomás steals the corpse to be able to bury it in Quatretondeta, a little village in the region of Alicante (Spain), as his wife had wanted.