This Hammersmith Christmas concert was the culmination of the 26-date 'Queen invite you to A Night At The Opera' UK tour of 1975, and was the last show of a very eventful and exciting year for Queen. The group performed 'Bohemian Rhapsody' for the first time ever during this tour.