Queens Of The Qing Dynasty
A neurodivergent teen forms an unlikely rapport with an international student from Shanghai volunteering at the hospital where they are a patient. A bond forms between them, cemented by their candid conversations, nightly text messages, and exchange of their deepest secrets. The boundaries of their friendship quickly expand into something special, altering their inner alchemy.