¿Quién manda?
Alex and Natalie, two individuals, who, in every romantic relationship, never get drawn into a formal relationship, who are looking to have fun without any commitments beyond three months, who wish to be always in control, fall in love. In this battle of the sexes and egos, anything can happen.