Quincy Jones - 75th Birthday Anniversary: Live at Montreux
The 75th Birthday Celebration Concert of Quincy Jones took place on July 14th 2008 at the legendary Montreux Jazz Festival, an event with which Quincy Jones has a long and rich history.