Rafferty and the Gold Dust Twins
A mild-mannered ex-Marine (Academy Award-winner Alan Arkin -- "Little Miss Sunshine," "Slums of Beverly Hills"), now a California Department of Motor Vehicles test driver in Los Angeles, has an unexpected yet adventure-filled ride when he is kidnapped by two young women (Academy Award-nominee Sally Kellerman -- "M*A*S*H," "Back to School"; and Mackenzie Phillips -- "The Jacket," "American Graffiti") and, at gunpoint, is ordered to drive them to New Orleans...by way of Las Vegas.