Ramy Youssef: Feelings
Comedian and actor Ramy Youssef stars in his first HBO stand-up comedy special, recorded live at the landmark Chicago Cultural Center. Sharing candid anecdotes from his life, Ramy offers his thoughts on a number of subjects, including: the best day of the week to pray, his father’s immigration story and connection to Donald Trump, his complicated love for Lebron James, whether dogs are really man’s best friend, and how sometimes he wishes he had never had sex.