Red Hot Chilli Peppers: Bonnaroo Festival
Filmed at Great Stage Park, Manchester, Tennessee, this concert film will give all fans a spectacular Live experience from start to finish. Classic Red Hot Chili Peppers featuring unforgettable version of their hits: 'Califonication', 'Give It Away', 'Scar Tissue' and many more.