Red, White & Royal Blue
Based on the New York Times bestseller, Red, White & Royal Blue centers around Alex, the president’s son, and Britain’s Prince Henry whose long-running feud threatens to drive a wedge in U.S./British relations. When the rivals are forced into a staged truce, their icy relationship begins to thaw and the friction between them sparks something deeper than they ever expected.