Reis, Demuth, Wiltgen - jazzahead!
Pianist Michel Reis, bassist Marc Demuth and drummer Paul Wiltgen formed the Reis-Demuth-Wiltgen Trio in 1998 while its members were still in high school. After performing regularly for a few years in and around Luxembourg, the trio reunited in 2011.