Jen is enjoying a romantic getaway with her wealthy boyfriend -- until his two sleazy friends arrive for an unannounced hunting trip. As tension mounts in the house, the situation abruptly and viciously intensifies, culminating in a shocking act that leaves Jen left for dead. Unfortunately for her assailants, she survives and soon begins a relentless quest for bloody revenge.