Richard the Lionheart: Rebellion
The year is 1173. England and France are at war. The destiny of the two great powers has never been so intertwined. King Henry's wife, Queen Eleanor, and his sons are now on the side of France. As King Henry and King Louis play their war games of cat and mouse, Eleanor is captured and imprisoned by Henry. Richard and his brothers lead the fight against their father even though they do not trust King Louis. Allegiances shift with each victory or defeat as the fate of England and France sways in a delicate balance.