Riding on the storm
The Race Across America (RAAM) is considered the world's toughest bicycle race for its 3000 miles and climb over 170,000 vertical feet. The athletes rides across 12 states from the West to the East Coast of the Unites States in a no-stop race. This documentary is about the 4th participation of the italian ultra-atheletes Nico Valsesia who reached the finish line in just 9 days.