Rocamadour: Duruflé's Requiem
In August 2020, the fifteenth edition of Festival de Rocamadour celebrated sacred music from the classical, baroque, and romantic periods. On August 16, the organist Jeremiah Stephenson performed at the Basilique Saint-Sauveur with the French chamber choir Dulci Jubilo under the direction of Christopher Gibert.