Roger Waters - The Wall Live In Berlin
On July 21, 1990, Roger Waters delivered one of the most memorable rock events in history with an all-star line-up including Bryan Adams, Cyndi Lauper, Joni Mitchell, Van Morrison, Sinead O'Connor and the Scorpions just to name a few.