Rohan Joshi: Wake N Bake
“Hysterical”, “unmissable”, “magnificent” are all words. Wake N Bake, Rohan Joshi’s first stand-up special also has words. Words about life in one’s thirties, mediocre education, home renovation, and 420-friendly living. Some of those words are even funny. It’s an hour of comedy you’ll never forget for five minutes.