ROYAL SPACE FORCE -The Wings of Honnêamise-
On a distant planet, armed conflict between the Kingdom of Honnêamise and its rival is inevitable. As evolving technology creates new ways to wage war, a small group seeks to propel mankind into space in their world's first spaceflight program. The world's first astronaut, Shirotsugh Lhadatt, evolves from an aimless young man into a leader willing to risk everything in order to reach the stars.