Rumble in the Bronx
Jackie Chan ("Rush Hour" franchise, "Shanghai Noon") stars as Ah Keung, a cop from Hong Kong who comes to New York City to attend his uncle's wedding. He plans a little relaxation, a little sightseeing and little work at the family grocery store. Somebody forgot to tell Ah that the grocery store sits in the middle of the South Bronx, America's toughest hood and ground-zero of a crime war. Now, caught between the mob and a ruthless motorcycle gang, Ah shows--after inflicting much pain on gangsters all around--that this seemingly average guy is a world-class daredevil and martial arts master. Anita Mui ("The Legend of Drunken Master," "Ji ji") also stars as Elaine. Cantonese Language Film with English dubbed version.