Rye Coalition - The Story Of The Hard Luck 5
Rye Coalition are best friends who met in high school and began playing music together in the early 90s. The obstacles they faced as a band earned them the moniker the Hard Luck 5. Despite the implosion of the music industry at the exact moment they were poised to "make it"- they persevered. Culled from 20+ years of home movies, tour footage, and interviews with Steve Albini, Dave Grohl & more.